loading...
سکوت مرگ
سنگ صبور بازدید : 81 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (1)
به چشمانم نیا ای اشک
کسی غمخوار قلبم نیست
نفهمیدم در این دنیا
کلید عشق به دست کیست
به چشمانم نیا ای اشک
نبار از درد تنهایی
برای غصه ای تازه
نمانده در دلم جایی
به چشمانم نیا ای اشک
خدا هم با دلم قهر است
نمی خواهم ترحم را
که طعمش تلخ،چونان زهر است
به چشمانم نیا ای اشک
وجودم را نکن تحقیر
نمی بینی مگر غمها
شدند بر قلب من زنجیر
به چشمانم نیا ای اشک
فقط مرگ است سزای من
شدم از بی کسی، مغموم
ندارم چاره جز رفتن... ...
 
غر نوشت:خدا همیشه هست........
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

درباره سایت نئوباکس Neobux: این سایت قدیمیترین و معتبرترین سایت PTC شناخته شده است و تونسته با سیاستهایی که به کار برده همچنان قدرتمند باقی بماند. امسال سومین سالگرد تاسیس خودشو جشن گرفته و به دیگر سایتهای PTC فخر میفروشه. کمتر سایتی را میبینید که از نئوباکس تقلید نکرده باشه. با این حال نوآوریهای نئوباکس ادامه داره.
دوستان زیادی از کاهش قیمت تبلیغات ثابت گلایه داشتند و حتی از این سایت دلسرد شدند. سایت نئوباکس به دلیل دست بردن در قوانین خود و تغییر اینچنینی از لیستهای سایتهای ممتاز به لیست سایتهای قانونمند و معتبر سقوط کرد ولی همچنان با پرداخت های فوری خود یکی از بهترین هاست.
اکثر دوستان از خدمات، امتیازات و طرح های تشویقی این سایت بیخبرند. به همین خاطر من شما را به ادامه مطلب دعوت میکنم تا دید منصف و بیطرفی از این سایت به شما ارائه کنم. آن وقت این با شماست که تصمیم گیری کنید!
http://www.neobux.com/?r=Deathmastter
من از این سایت خیلی راضیم حتا میتونید پولاتونو به جز حساب پییپل و آلرت پی با سایت ایرانی توباکس(که نحوه در چند پست قبل تر معرفی شده)هماهنگ کرده و هر موقع خواستید پول دریافت کنید ایمیل اونارو وارد کنید البته با هماهنگی لازم با پشتیبانی.
برای اطلاعات بیشتر و همچنین استراتژی کسب درآمد از این سایت از وبلاگ کسب درآمد دیدن فرمایید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دیـگر ، بـانـویِ هـیچ قـصـه ای نـخواهـم شد !... کـه ایـن ّبـانـو خـود قصـه هـا دارد ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 15,938